fredag 24 februari 2012

Veckan som gått!

Hej alla mina sötnosar!

Först vill jag bara säga förlåt min uppdatering men jag har jobbat med den nya bloggen, men lovar att jag ska verkligen  och blogga mer i den här bloggen men som sagt! Jag vet inte hur jag ska blogga på två ställen. OMG! Det är sjukt svårt, haha! :)



Hoppas ni har haft en toppen vecka. Jag har varit i skolan och det har varit bra men ledsamt men inget jag vill ta upp här på bloggen. Det har varit en spännande vecka för Sverige. Vi har fått en liten söt Prinsessa som heter  Estelle. Omg! Gulligt tycker jag! ♥♥♥ :)

 Vad har ni gjort i veckan? :) )♥♥♥


Min nya blogg heter http://designomodebloggen.blogg.se/  gå in och kolla in på  min blogg, där ni hittar allt om mig, Design och mode som jag är intresserad av!

1 kommentar:

  1. Jätte bra skrivigt älskling!
    Hoppas det går bra med de nya bloggen! puss

    SvaraRadera